Tuesday, September 25, 2012

vote.

Assalamualaikum Wbt.

Hari ini hari selasa. Okey agak serabut sebenarnya. Serabut sebab apa. sebab putus cinta ka, putus kaki ke?  (mula mengarut) Serabut sebab hari ini banyak benda datang secara drastik. Kejadian menimpa seperti hujan melimpah *Ayat ta tahan*

Meh nak cerita sikit hari ini aku kena mengundi. Oleh kerana aku serabut sangat dan sangat serabut aku tetinggal kat matrik aku dalam bilik. Memang terbaik la kan. Lepas tu kena jalan kaki balik ktdi. JALAN KAKI wei!! penat nak mampus. Hari ni je aku berulang sampai tujuh kali. Okey aku bijak, jalan kaki je aku mampu sebab kalau aku guna bus nanti alamak nya lambat la kan. oke stop cerita pasal nie . SEDIH ='(

Tahu kah anda hari ini adalah pilihanraya kampus (PRK). Okey sebagai mahasiswa kena la pergi mengundi . Bukan tunjuk rajin tapi aku rasa benda tu memang dah tanggungjawab aku sebagai mahasiswa. Kena la mengundi. Jangan ada unsur malas kalau hal macam nie. Gagahkan diri. Kita mahasiswa kena ambik tahu bukan jadi mahasiswa 3k tanak tegolong dalam kumpulan tu. Ikhlas mengundi kerana mereka la nanti akan memimpin kita. winkwink  >< Jadi sepanjang minggu nie aku pown turut serta mengerah keringat gantung poster untuk suha. Kawan rumate aku aka kawan aku jugak ok. Tak pernah aku terbayang nak gantung poster tu. Dulu bila masa pilihanraya je nampak melambak je kat tepi jalan. Memang terbaik la kan gantung poster sampai pagi. Siap masuk longkang oke ^^.

jom layan gambar poster !


nama gergasi nie kami yg buat ^^



yang nie pown!


mereka. Ta nampak kan. sebab ini misi rahsia =)


dah penat mari bersurai. 

ikhlas dari hati
siti khatijjah bt affandi

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3