Tuesday, September 11, 2012

first week pergi kuliah ><"

Assalamualaikum Wbt..

Hari nie dah masok tiga hari ke kuliah. Agak pening jugak la dengan keadaan kelas sekarang agak serabut, agak penuh dan aku agak shock bila kelas tu dah macam pasar ikan pon bole. Bukan ape pihak pengurusan fakulti aku nie terlampau bijak agaknya nak gabungkan budak UTMKL dengan UTMJB masuk, mampat dalam satu kelas. Aku tak kisah kalo kelas tu buat kat DEWAN KULIAH nie buat dalam BILIK KULIAH memang macam sardin la kan. Faham tak macam sardin. Ta cukup kerusi la. Ta cukup Meja la.. Ta Selesa wei! dah la sem Nie aku ambik 7 subjek. Nah Amik ko =)

Huh penat mengeluh. hmm malas layan dengan semua tu. dugaan je tu. puih jaoh.. hihi.. bia dia hilang dalam kotak fikiran aku nie. hehe.

Since aku duduk dekat KTDI nie, aku x la nak gatal-gatal naik bus pergi kelas sebab takot lambat ta macam kp dulu bus jemput depan pintu bilik hihi.. tipu je.. kat sini hari-hari kena jalan kaki. Agak jauh jugak. Dalam 15 minit je pown. Tapi bila masuk kelas dah basah ketiak, basah baju. Panas sekejap tambah lagi kelas penuh. Huhu RIMAS terus sebab bunyi bising sangat macam pasar ikan. hihi.Ini baru tiga hari ke kelas, Doakan je la terbaik la sem nie. Jangan sampai termasuk longkang pulak..

Kolej baru nie agak besar bilik nye. bak kata bole main bola, bole side roll.. syok gila tak terkata tapi bilik nie yuran dia agak mahal Rm 5 sehari. mahal x mahal. murah sangat. Takpe la aku kan kaya ( amin mudahan je nanti aku kaya) ( perasan jap). Biar la mahal janji selesa =). Tak sempat aku nak snap picture bagai, Sebab aku super busy mana tidak nye kelas aku pack.huhu. Nanti aku rajin aku share la. Tapi nanti la next entry. Entry nie aku brief dulu apa yang dah jadi senpanjang 5 hari aku balik johor nie. Agak penat jugak la kena angkut barang banyak gila dari markas, dekat kolej lama. Sem depan maybe dah bole humban sikit barang nie bawak balik rumah oke budak kecik. Sedar sikit ko tu duduk jaoh dah jangan nak mengada2 bawak barang banyak. Oke fine hihi..

oke tu je la entry kali nie. dah penat baru je lepas basuh baju. Huh rajin pulak aku basuh baju muakkhaa...

p/s: petang nanti nak pergi tunjuk ajar junior pergi PK ^^

Ikhlas dari hati,
sitikhatijjahaffandi

2 comments:

  1. giler kakak askar.....
    mesti ko masuk bilik single kan....
    SHAR apa kejadahnya nak sumbat seratus orang sekali dalam satu kelas.
    dah la semalam kelas 3SHR sampai cilok kelas aku
    hoho

    ReplyDelete
  2. mana ada single, double tapi besar la. serius sangat best. Tu la pasal.. huhu x selesa kot ><

    ReplyDelete

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3