Friday, September 14, 2012

kenapa perlu macam nie.

Assalamualaikum Wbt

Apa benda la ak nak share nie. About something yang aku sorang je tahu. Aku x cerita pon dekat orang. aku just malas nak kecoh2. aku malas nak ganggu kawan2 aku dengan masalah aku. ralitinya itu lah aku. Hihi.. tapi kadang-kadang otak aku jugak yang sakit sebab aku ta boleh nak lupakan benda tu walaupun benda tu lama dah berlaku dan mungkin tak berlaku lagi dan jugak mungkin akan berlaku lagi. Semua nya aku ta tahu sebab aku memang ta tahu apa lagi plan seterusnya. Tapi serious aku sakit hati kalo setiap kali bukak fb tu lagi. Sebab aku suka stalker. I just curios nak tahu that's all kan. Tapi takde sapa yang faham kan. Kenapa perlu wujudnya fb tu lagi. saja nak bagi baca semua tu ek. Okey fine faham.

Kenapa la x faham perasaan aku. Lama-lama pown aku malas camne. Baik aku diam kan diri je. Apa yang aku nak x mungkin dapat. Maybe biar dia hanging macam tu. Tapi lama2 aku pown bosan serious. dan sekarang aku mula busykan diri. I dont care anymore about sapa2. Lantak la. Sebab xde sape pown care pasal aku kan.

hurgghhh! serabut otak fikir menda tu lama2.. kenapa la aku suka sangat hal lama. ta mungkin benda tu lupa. ta mungkin hati aku yg terguris nie cepat sangat recover.

dah la malas nak cerita . biar tertanya-tanya daripada cerita benda yang x penting.
Tapi kadang2 i need explanation.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3