Friday, September 7, 2012

away from home. again =.="

Assalamualaikum wbt..

selamat pagi dan salam sejahtera.. huh.. hari ini sabtu dan sekarang aku berada di klinik pakar.. sedang berkhidmat untuk emak disaat akhir. khidmat apa? teman mak la g hospital . Teman mak dialysis sebelum pulang ke UTM. Huh. sedih kot! Bukan apa, nanti dekat sana bukan boleh jumpa mak pon. Duduk dekat sana dengan dekat rumah lain. Yang paling penting penyakit homesick akan melanda!!

Abaikan HOMESICK..

aku berazam masuk sem baru nie. Nak ada goal. Goal to achieved.. haha. Umur pon dah meningkat, makanya kita kena develop. Jangan asyik duduk di bawah takok yang lama. err.. jangan jadi orang yang takde matlamat. Takda matlamat = No achievement at all okey. Faham. Matlamat nya ada la rahsia! huhuaaa kedekut. Meh nak share.


  • Nak dean list lagi ( at least 3.8 <x<4.0)
  • Nak kurangkan bermain telefon
  • Nak kurangkan bermain-main. haha bak kata semua kurang
  • Nak kurangkan berat badan. huh. susah =(
  • Kurangkan fast food!
  • Nak kurangkan berbelanja. 
  • Saya mahu berani. (berani apa, fikir la sendiri)
  • Nak pergi kelas jalan kaki. Exercise. Stamina level skrg = 0
  • Tanak emo2.. haha aku emo sangat ke??
  • Tanak overdose tido bole?
Haha.. azam yang agak la kan. tapi takpe. Niat tu kena betul baru tercapai!


Sekarang officially i move to KTDI( Kolej Tun Dr Ismail) sebab saya anak kek lapes! bukan.bukan. saya palapes! kena duduk kolej ktdi. okey faham! emm dulu duduk kp. sayang kp sebab ada ramai kawan-kawan yang sama course. hoho. Okey fine. Makanya group discussion pown x leh bincang dalam bilik dah. Kena rajin ye sem nie.. Jangan nak malas.

okey nak terbang pukul 630 ptg nanti. hargai la setiap saat berada di rumah.. huh.. ngantok.
Then special thanks to my udak jenab cause bagik ikan terubok, lemantak, dengan coklat cadbury. Banyak kot! and also my lovely friends abby and bazilah.. sebab teman beli kek lapis aritu, jalan2 pergi spring. thanks sangat!
also most important special thanks to my superhero! my mother.. who care a lot about me. Huu, i love you mom!

p/s: sapa nak makan kuih sila jumpa aku ye. nak makan kek lapis, kek buah, kek horlick. lagi tart nanas, aku  bawak tuk korang taw =)
mood ngantok. malas mahu pulang johor.=(

Ikhlas dari hati,
Sitikhatijjahaffandi =)

1 comment:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3