Saturday, January 12, 2013

exam week =)

Assalamualaikum wbt =)


Hmm.. ahad yang menyegarkan. Selepas subuh terus bangun dan waaaahh main game, stadi satu chapter, makan jajan then habis baca satu chapter mandi! Keching..keching bunyi duit =)
Esok paper yang ke 2 last dan esoknye lagi adalah last paper! Awesome okey. Tapi apabila di musim peperiksaan nieh akan ada orang yang akan stress bila esoknye paper yang killer. Ting tong masuk dalam bilik. Hentak kepala dekat pintu( tanda stress waaaahhh takutnye) okeyh done explain dekat situ explain lain pulak. Bila exam mesti macam- maca ragam ^^

1.       Muka berkerut macam mak nenek dah tua.
Selalunya aku suka buat muka macam tu bila ak nak ingat balik apa yang aku belaja. Bila dah ingat balik aku akan senyum sorang-sorang dekat dewan tuh wat muka sangat comel sambil kepala ke kiri ke kanan ikut lengok tulisan puihh.. bajet comel konon. Tapi aku memang comel pown kan ( sila pergi blog org lain jika menyampah )

2.       Diam seribu bahasa.
kalau aku, kalau aku diam kawan-kawan jangan fikir pelik-pelik ye! Aku nak fikir benda la tuh, lepas settle paper tu aku bising la lagi hehe. Esoknye exam malan nye aku dah start diam dah tanak cakap banyak nak duduk sorang-sorang baca buku. Tapi kalau kita nak diam berpada-pada la nanti orang kata ko nie kenapa tibe-tibe nak bad mood tibe nak diam. Tak remaja la kan. Emm tapi kadang-kadang diam pown bole kurangkan dosa.

3.       Serabut
Well aku memang serabut. Memang serabut sangat sangat. Contoh: lupa bawak slip. Aku buat bodoh je! Kalau tak serabut nak hafal. Tak hafal-hafal walaupun sepuluh kali dah baca! Okey guling-guling atas katil baca sampai ingat !

4.       Kuat makan
Aku akan jadi yang pelahap. Muakhhaaaa.. well aku memang suka makan tapi nanti down sebab rasa diri gemuk. Kawan aku kata kalau aku gemuk dia ape? Then aku diam jela… tapi aku nak kurus jugak.

5.       Bila dah siap jawab soalan
Bila aku dah tak tahu apa lagi aku nak tulis, well aku memang seorang yang hyperactive dimana aku kan pusing kepala 360 darjah tanda aku bosan nak tunggu masa habis. Tengok orang tu wat buat siap tambah kertas euuu tension pandang orang lain pulak. Hihi.. tapi bila dah x cukup masa, tangan aku laju sampai nak tercabut. Hui hui.. lepas exam tangan terseliuh pergi mengadu dengan kawan buat muka comel. Sekali lagi rasa diri comel!

6.       Suka men game
Time nak exam nie jugak nafsu aku nak men game sangat tinggi. Merepek je kan. Asal nak exam je men game sampai khatam. Huh. Pelik betol perangai.

Emm enough said, bosan dah bebel nak sambung stadi lak..

Bye.bye.bye

Ikhlas dari hati,
Sitikhatijjahaffandi =)

2 comments:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3