Sunday, November 18, 2012

the end

Assalamualaikum wbt..


Berakhir sudah cuti ku! sedih sangat kena tinggalkan mak lagi, kena tinggalkan rumah lagi. Jujur aku sedih nie kena balik johor balik. huhu. Tapi nak buat macam mana dah tanggungjawab aku dekat sini ada 2 tahun lebih lagi nak selesai. huh. 

Rasa macam nak tukar u pown ada. Boleh pulak dah tahun 2 kata macam tu (lempang muka kuat-kuat) siap bagi tahu dekat emak lagi. Huhu.

Tadi mak aku telefon. Aku kata la buku nota aku tetinggal. Terbaik kan aku, setiap kali balik mesti barang tetinggal. (lempang lagi laju kepala nie). Lepas tu aku kata dekat mak aku, " mak lupa makan jambu dalam peti ais pagi tadi", haha.. itu pun aku nak mention. Nampak tak dekat situ aku nieh senggal tahap cipan!

Takpe la. Perjuangan harus diteruskan!! Apa pown, doakan kejayaan aku dalam belajar 7 subjek yang semua nya agak pening la. Tak lama lagi nak final weyh. nebes mak.

  • Industrial Law: tolong baik-baik dengan aku. Aku nak A dapat nie. Ta kire A apa, A- pown boleh. 
  • caunselling: Relax sangat subjek nie tapi tolong eh assignment siapkan cepat2! tolong eh nak A jugak!
  • techno: Aku pown tak tahu la subjek nie. Belajar technology tapi input pasal politik. Oke fine kena belajar sendiri la kan. yang nie x kira nak A jugak!
  • TiTAs: subjek nie ngantuk weyh. Aku majoriti kelas nie aku sleeping. walaupun mata aku celik tapi sebenarnya aku tidow. Aih ta kire baca jugak sampai faham nak A jugak!
  • Ethics: No komen la. Susah jugak subjek nie. Tapi who cares kan kalo aku nak A kalo tak dapat kasi dapat jugak. kalo x dapat jugak redha aje la sayangku!
  • Finance: i likeeee. Hehe. Aku memang dulu berhasrat besar nak sambung stadi dalam finance. Tapi apa kan daya takde rezeki. Dah aku minat, susah macam mana tetap menjadi pujaan hatiku. hiii.. doakan A untuk paper ini jugak!
  • Instructional Design: papar ini takde final. Kena buat program. Program sabtu nie. Aku rasa nebes dah nie. Tolong mudahkan jalan hambamu ini Ya Allah. huhu.. doakan terbaik je la untuk subjek nie.

Tengok TAMAK kan cik siti khatijjah nie semua benda dia nak A! huhu.. takde la saje nak bagi semangat kat diri ni. Kalo tak dapat takpe la. Mungkin usaha dan rezeki ta cukup lagi la tu. 

Apa-apa pown good luck kat diri sendiri untuk 2 bulan yang kritikal nie ye!


Aku terbang dari jauh nak kejar cita-citaku,
Nak kejar ilmu Allah!
Aku nak jadi yang terbaik! (insyaallah)




ikhlas dari hati,
siti khatijjah ^^

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3