Sunday, November 25, 2012

showtime ^^

Assalamualaikum wbt.

Mari aku nak share apa yg terjadi minggu nie. okeyh!!
Minggu nie sangat busy dan memeningkan kepala. Bila dah busy, penat mula la cari PASAL kan. Hahahaa. Itu normal bagi aku sebab memang aku suka carik pasal PEACE.

Hari sabtu (24/11/2012)
Hari kejadian dimana kami dinilai untuk satu program yang kami kena handle sendiri. Ini amat SUSAH weyh sebab macam-macam halangan aku kena lalui! haha.. tapi nak wat cam mana as a student nie kan kalo lecturer bagi tugasan kena la buat kan2. haha.. tapi sungguh fun kan selepas program tu selesai. Rasa macam lega semacam. Ulang suara LEGA SEMACAM. Jom layan gambar aku je la. Malas nak cerita banyak-banyak. Panjang- panjang, lebar-lebar ^^





snap 1




 snap2 




snap 3

dah habis. ada lagi banyak gambar tapi x ambik lagi cukup je la gamba nie. Yang penting aku dah LEGA.

Hari ahad ataupun hari nie la kan
pukul: 6:00 pagi
tempat:stadium utm
Hari nie ada eco run , aku kena lari 15 km. Oh yeay. Ini pecah rekod sendiri la kan, walaupun time balik tu aku banyak jalan , rasa nak mintak nyawa. Yang penting aku buat. dan yang paling penting aku rasa badan aku ringgan (perasan kurus jap) wahahaaa..







number empunya badan!




sebelum lari harusla snap  picture togather2 kan.


harusla kami rasa comel. sebab kami memang comel pown
(serious perasan gila. dush.dush.dush. tampa muka sendiri)




kami satu skuad kot!




malaysia boleh



dah lari la.. dapat la medal dengan sijil. 

TAMAT

Ikhlasa dari hati,
siti Khatijjah =)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3