Saturday, November 17, 2012

jumpah khazanah lama-lama!

Assalamualaikum WBT

Khazanah apa yang aku jumpa semalam. Adalah rahsia! ( muka mintak kena lempang jap)

Okey semalam aku dok tengok kertas lama dekat almari dalam bilik aku. selongkar-punye selongkar aku jumpe kertas jawapan exam aku time peperiksaan percubaan pmr dulu weyh. Haha... lawak gilos la. Aku dok senyum-senyum ingat balik time ambik paper tu.

Time nak duduk paper pendidikan islam tu aku demam + sakit perut. huhu memang ke laut la aku stadi weyh. Memang hancus paper aku tu. huhu.. sedih betul! pastu aku jawab-jawab tak sampai sejam, buat dalam kadar segera, kadar sukahati mak nenek aku, kadar berkadar. Bak kata cepat siap cepat tidur dek kerana kepala aku rasa nak pecah pastu dok ulang alik pergi jamban. Aku memang suka tidur time exam nieh. Sakit kepala letak kepala atas meja. Nah tengok hasilnye! (terkejut i )

(maaf gambar ta jelas, camera hp yg buruk je nieh )








lepas tu kawan aku tulis dekat belakang kertas tu. terkejut aku. Tak ingat sape yang tulis. TERHARU Mak!
hihi..

Entry nie sekadar berkongsi je. takda la nak menunjuk-nunjuk. kenangan sekolah-sekolah dulu je nie.. hehe.. rindu zaman sekolah makanya aku menulis ini. hee =)

ikhlas dari hati
siti khatijjah ><

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3