Thursday, October 25, 2012

 Assalamualaikum wbt ^^

Selamat hari raya aidiladha semua.. Raya tahun nie aku x balik rumah dan aku dengan hati terbuka, mata ke atas kaki ke bawah meninggalkan diriku di Kolej Tun Dr Ismail. Bukan tanak balik, tapi cuti seciput jerk. so aku buat keputusan untuk beraya di UTM walaupun pada mula nya aku sedih, hati meronta-ronta nak naik bus pergi balik rumah mak cik. Tapi raya tahun nie sungguh awesome sebab beraya dengan skuad kan. Masak sama-sama, minum sama-sama, makan sama- sama, semua sama! hihi =)

So aku malas nak cakap banyak! layan gambar je okey ^^



Pergi makan dekat johny sebab semua arked dah xda makanan 
(^_^)




suri rumah tengah beli makanan buat stok!
( bajet suri rumah sangat la )



buat- buat rajin la pulak ><"



rumate saya yang sewelllllll...




isteri mithali niehhhh... *_*




kami suka makan!



aku suka gambar nie. sebab aku yang amik....



bajet comel makan sosej!



jum makan semua!



hurmmmm... lapar lagi bole ^^
(sambil buat muka mintak lempang )


last but not least! 
selamat hari raya guysssss!!!!


ikhlas dari hati,
siti khatijjah =)



No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3