Sunday, October 21, 2012

dimana hilang nya aku ^^

Assalamualaikum wbt.

Berhabuk dah blog nie aku x update kan. okey jum.. ak nak share mana menghilangnya aku sampai tak sempat nak update belog nie. Ke aku memang malas nak update sebab aku memang seorang yang malas hihi.. tettttttt..

Oleh kerana hari nie aku free so sempat la aku manjakan diri. Tidur secukup rasa online sesedap rasa tapi aku kena belajar law sebab tak lama lagi test. Tapi x dapat hidayah lagi nak struggle. Ta tahu la kenapa. huhu. Rasa kena pelempang dari buku Law tu baru aku nak terkedek-kedek baca kot. haha

Antara aktiviti yang aku buat sepanjang aku menghilang sampai rasa fokus, rasa sayang, rasa keghairahan nak update belog itu menghilng:

  • saya didera oleh Faizal dan Radin membuat surat untuk mohon barang fesko. rasa mcm bilik aku kedai fotostet pulak.
  • lepas tu aku melibatkan diri aku ke majlis lan berambeh anak sarawak.
  • esoknye pulak aku dengan rasa x betul dikepala menjoinkan diri untuk pergi ke program perisai buat wanita. rasa mcm mata nak terkeluar
  • dan setelah tibanya fiesta konvo, aku punye pernafasan pown dah tak betul. Sumpah itu penat weyh!! dah macam laki dah tolong angkat barang. salah unit agaknya aku masuk.
okey aku rasa nie je la aku nak kongsi. hihi.. takda mood laaaa....


No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3