Sunday, August 5, 2012

I.f.t.a.r together

Assalamualaikum Wbt..

halo.halo.halo. kak jemah nak bercerita nie.. haah. sape kak jemah. Bukan aku okey! hmm..
Okey tahun nie aku rasa banyak berbuka dekat luar berbanding di rumah kan.. Syukur Alhamdulilah.. boleh berbuka bersama-sama lagi, ramai-ramai lagi.. asyik!

tgok bawah nie muka keriangan berbuka ramai-ramai.. heuheu..
jum tengok. Sebab setiap gamba ada kenangan ^^ hhihiii.. nanti mesti aku rindu kan. hmm..



wow! banyak makanan


Cousin aku memang gelojoh. Serius *_*

Disamping berbuka udak aku pulak sambut hari jadi anak dia.. namanya awal.. huhu..
okey makan kek birthday lagi. Tapi malang aku x minat makan kek span.. hehe.. memilih kan?
Okey nak remind sikit. kalo sambut birthday aku, aku nak chesecake okey. tanak krim banyak2 ta suke krim.. euuuu.. (berangan lebih) =)



tengok.tengok.tengok. angry bird lagi...


budak nie macam aku jugak. sebab ta suke makan kek span nie..

Menu hari tu tak la macam dekat restoren tu tapi kenyang jugak. yummy!
ada kek coklat, ada kuah satay, ada mee goreng, ada sotong masak kicap, ada ayam panggang, ada ape lagi ek? aku lupa pulak.. haha.. (selekeh)

Balik cuti nie asyik makan je kan. Melantak puas-puas xpe kan.. hmm.. best la dah gemok. hihi..


oke kakak nak wish selamat hari jadi  la dengan awal..
baru satu tahun budak nie.. nakal sih!
mak kata awal berat sangat hihi.. dya gumok macam saya kot ^^

okey dah update dah.. nanti aku update lain pulak ya..
yah nak mengagahkan diri nak masak untuk berbuka nanti.. hihi.. tolong mak je pown.. bukan aku yang masak.. aku malas. =)

ikhlas dari hati,
sitikhatijjahaffandi =)




No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

mp3